Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2012 19:06 - Страхът
Автор: commodore Категория: Други   
Прочетен: 403 Коментари: 1 Гласове:
3



 ...странното чувство, което те изпълва до самия център на всяка една част от твоето тяло. Когато знаеш, че нещо ще се случи. Усещаш го. Чувстваш как през порите на кожата ти започва да избива пот. Студена пот. Главата ти се замайва, крайниците ти започват да не те слушат. Страх... Започваш да мислиш за всеки един човек, който си обичал в твоя живот. Чудиш се дали да звъннеш на бившата ти приятелка и да и кажеш, че все още я обичаш. Краят е близо, усещаш го, светът започва да се смалява, а ти да се чувстваш нищожен. Скоро мрака ще те изпълни и ще направи всичко по-спокойно, приятно, безгрижно. В този момент отръскваш глава, изправяш се гордо, готов и боен като рицар преди кръстоносен поход, обръщаш се, подпираш се... и молиш бармана да ти сипе още една текила...



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - cleaver
31.01.2012 20:12
Не бива да се страхувам. Страхът погубва разума. Страхът е онази низка смърт, която носи пълно унищожение. Аз ще се изправя с лице срещу моя страх. Ще му позволя да мине по мен и през мен. А когато отмине, ще извърна вътрешното си око, за да проследя пътеката му. Там, откъдето е минал страхът, няма да е останало нищо. Ще остана единствено аз.

Из "Дюн" на Франк Хърбърт
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: commodore
Категория: Други
Прочетен: 25618
Постинги: 27
Коментари: 9
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930