Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2013 15:46 - Врагът в мен
Автор: commodore Категория: Поезия   
Прочетен: 358 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 20.08.2013 20:05


 И не стихва таз мойта мисъл из главата продължава да се върти в мъглата Наляво и надясно няма изход Нагоре и надолу остава като извод Пътят в едната посока е много лесен но някак си наопаки е много тесен Пумпалът върти се с песен, крайно време е да сменим тaзи плесен. През прозореца поглеждам в небето, тъжно и мудно ми изглежда през пердето Страх и обиди се сипят чак до морето. Мисълта ми продължава да тече в бързата вода Опитвайки се аз да я стигна, не забелязвайки до къде пристигнах. Любовтаа.. ех любовта,  далеч отминало и неизживяно чувство, гади ми се само от мисълта. И продължавам аз таз мойта разходка из небесата, гледайки през розовите си очила към земята. Но има толкова много облаци и пречки, постоянно ме събарят със злоба, перчейки се, че те са вечни. Даже очилата ми веч не помагат, ехх живот, къде сбърках да си толкова груб с мен, къде отиде сладоста от живота всеки ден. Сладост и радост, захар и памук, става ми лошо само докато ги изрека дотук. Нека направим една съпоставка, какво беше преди, какво е сега ? Хаа, не искаш да го направиш нали, само яд и злоба да те обхване от зори. Добре тогава, каква я втасахме из тая морава, на къде ще ходим, след като няма пътеки, но няма и неоткрити такива утехи. Стоим си ние, насред полето, гледайки звездите и небето. Всичко е толкова добре, за минута или две, след това мислите отново долитат и изобщо не питат...



Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: commodore
Категория: Други
Прочетен: 25563
Постинги: 27
Коментари: 9
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031