Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2010 15:43 - Facebook.. или нещата, които мразим
Автор: commodore Категория: Други   
Прочетен: 1224 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 29.12.2022 12:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Моята facebook история

 

Като човек, който използва от страшно отдавна средствата за комуникация, повече не издържам да не изкажа възмущението си от изгъзицата facebook. То дори самия сайт не е виновен, даже много добре са го направили хората, само че пълнежа вътре полудява със всеки ден все повече и повече.

 

Как всичко започна за мен. Всички знаете, mIRC и MySpace времената. Беше наистина процъфтяващ период в запознанствата между хората и нещата стояха някак си по друг начин тогава.

 

Беше декември месец 2008 година и аз бях на гости на сестра ми в Германия, наистина тогава колкото и да негодувах, мисля, че бих отскочил отново там за 15 дена... особено по това време. Та.. тя постоянно ме умоляваше да си направя facebook, за да може по-често да си пишеме да си гледаме снимки и т.н., защото не може да се оправя в MySpace .. Нали, всички знаем това :D

 Но дори тя не беше човекът заради, който го направих. Има Фотографка на наще години Kaley Nelson. Страшно добра m/. И така ...
Божко се присъедини към Facebook.
Божко и Hristina Bojkova са вече приятели.
Божко и Kaley Nelson са вече приятели.

И всичко започна...

Всички знаем в началото, колко бяхме зарибени да се занимаваме с разни тестчета и quiz-чета във FB, защото хем убиваш някво време пък и бяха забавни.

Има и някои, които определено обират точките J

Божко took the What will your last words be? quiz and the result is So I push this button and...?

Не след дълго обаче почнаха да се бълват простотии... Бой с възглавници ... аха... окей ... щом си казал.

Gift-чета... йей имам близалка, мисля да влезна в монитора да си я изсмуча..

Еди кой си ти прати целувка и прегръдка.. йее, супер някой се е сетил за мен..... ъ... имам 34 такива, 15 от които от един и същи човек... аха...

Сръчкване... или така нареченото Poke … о боже мой !? wtf.. ако искате някой да ви обърне внимание просто му пишете ?

По едно време се появиха едни други простотии, дето само ти пълнеха стената с ненужен Junk ..

Мислиш ли, че ... мислиш, ли че еди кой си е луд/надут/пие/пуши... wow !? а мислиш ли, че щом ти правиш това, IQ-то ти е повече от годините ? Защото аз се съмнявам. Ако искаш да знаеш нещо за мен, може да ме попиташ .. все още не мога да хапя ONLINE !...

Хм... малко след това.. Еди кой си приятел ви сравни с друг приятел... МОЛЯ !? Вие луди ли сте ? Първо този не го познавам, втори хората сме различни ... кво има да ми сравняваш с някой. Това е едно от нещата, които пазиш за себе си или ги казваш на най-добрия ти приятел, а не ги разпространяваш по цялото интернет пространство... Get a life…

Наистина... има и добри страни за цялата тая работа, приятели от детсвото, които са заминали в чужбина, загубили сте си имейлите, скайп или там квото сте имали.. знаете им имената и вижте какво се получава...

****** Bojko zdravei! Greetings from England! :)

 

 

Такива неща радват хората ;)

Може да преминем и когато ти дойде рожденния ден ...

Събуждаш се доволен, току виж с този, който живееш (в моя случай с родителите ми) са ти оставили подарък преди да се събудиш.. събуждаш се.. ии .. йей! Подаръче.. Правиш си кафе, палиш цигара... сядаш на компютъра... имате 30 нови съобщена на стената... и всички те ти пожелават рожден ден. Супер! Сигурно щях да се зарадвам, ако поне 10 от тях бяха хора, с които общувам ....

 

От 2008 до сега нещата не са се променили особено много .... просто в момента хората свикнаха, че ‘стената’ им на профила е мястото сутрин, в което да разкажат историята на живота си.. общо взето неща, които не ме интересуват.. и понеже много хора, спряха да четат спам съобщенията, се опитваме да измислим се нови и нови начини да спамим наляво надясно с простотии... ХОРА!... спрете!

 

И много много други неща, за които всеки един от вас знае за какво става на въпрос.. след всичко това, някой може да попита, добре защо!? Продължаваш тогава да влизаш във FB ... Отговора при мене е че знам, че всеки ще види ако нещо му кажа много малко след това, защото следя близките ми хора какво правят и кво мислят да правят, пък и все пак както казахме има и добри страни ... от там разбирам за доста събития, на които след това отивам.

 

FACEBOOK  убива мозъчни клетки ....... осъзнайте се хора....

 

 



Тагове:   Нещата,   мразим,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. an200 - Всичко зависи от "дозата".))
27.11.2010 15:50
Не гледам толкова сероиозно на това, забавлявам се!Свързвам се с близките си.
цитирай
2. commodore - re
27.11.2010 17:55
То така си е и най-добре. Само, че за нехранимайко като мене :D който кисне всеки ден по тези места ... и просто се изумявам на простотията...
цитирай
3. анонимен - |(
28.11.2010 11:03
И ти си част от това. Виж си профила, виж си статусите, виж си милионите групички, ВИЖ СИ ПРИЯТЕЛИТЕ! Как всички се гордеете с простотията си... И линк към този пост... във фейсбук! Не можеш да се бориш срещу фейсбук, използвайки фейсбук. "Революцията изяжда децата си"...
цитирай
4. asthfghl - :-)
28.11.2010 13:07
Още едно потвърждение, че отказа ми въобще някога да имам FB, се оказва правилно решение. :-)
цитирай
5. commodore - re
28.11.2010 16:37
Ти анонимни потребителю, първо за да ми виждаш статуса и всички останали неща трябва да си ми сред friend листата. Благодаря за което, че си казал кой си :) Второ - написах го за глупавите неща, които правят хората, музиката е обогатяване, нещата, които пиша, 90% от случаите, когато аз напиша нещо на статуса си във фейсбук обикновено е интересно, което хората може да не знаят... така ги обогатявам. Аз не се боря СРЕЩУ facebook, аз се боря срещу хората вътре ....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: commodore
Категория: Други
Прочетен: 25617
Постинги: 27
Коментари: 9
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930